I can do it ;)

Ny dag, og nye møter:) Ferie sammen med oppstart av firma, er ikke helt ferie- men utrolig moro.

Jeg har troa på litt positive affirmasjoner, så riktig bok er klar- og armbåndet som skal fortelle meg hver dag; at det er meg det kommer an på.

Jeg trenger litt sånn powerord, som gjør at jeg setter riktig fokus. For det her er det meg det kommer an på, og jeg må ha troa på meg selv. Å prøve og feile hører med, men jeg må gjøre det sjøl- og det gjør jeg.

Selv om det er litt skummelt, og selvtilliten bikker litt innimellom- så er det aller mest spennende og morsomt. Og det er det fordi jeg har et så stort engasjement for det jeg driver med.

Så en liten kaffe i joggedressen, før jeg skal avgårde:)

Ha en super dag alle sammen<3

Instagram: Hegeslillerom

Startskudd; Heges lille rom 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg