I dag ble det mye å ta inn:)

Mye bra <3

I dag har det vært en så bra dag:) Dagen starta med en telefon at jeg hadde fått jobb, og det var jo en stor glede. Jeg driver fortsatt bedriften min, og det skal jeg fortsette med- men jeg trenger jo mer, og det fikk jeg i dag 😀

Epletrærne er i full blomst, og da var det bare å pynte litt før hele gjengen min kom på besøk i dag <3<3 Jeg har jo fem gutter i alle aldre, så det er ikke like enkelt å samle alle samtidig lenger- men så utrolig koselig, og mammahjertet fryder seg. Jeg elsker å ha alle hjemme.

Det er livet på sitt aller beste. Og ikke nok med det storfine besøket. men mamma var også her. Og sprekere dame på cellegift tror jeg ikke finnes.

Hun er oppe og stråler igjen, etter en tøffere kur nummer to. Nå er det noen dager som er bedre før kur nummer tre. Og da er det godt at vi kan nyte dem dagene litt.

Kvelden avsluttes med Spiderman film med minsten, og nå Eurovision med semifinale to med den nest yngste.

Og i dag heier vi på Sverige.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg