I kveld er jeg tom for ord…

I kveld vet jeg ikke hva jeg skal si.

Jeg har lest litt kommentarfelt i dag og nok en gang blir jeg helt sjokkert over ondskapen. At noen kan få seg til å si sånt om andre mennesker, er over min fatteevne. Det blir et kort innlegg i kveld, for jeg er litt tom for ord. Men jeg vil dele det her til de som måtte ville hjelpe. Dette deler jeg fra Trygve Skaug sin side.

Følg budbringeren fra helvete på facebook, så får dere et glimt av den brutale sannheten for mange mennesker.

Vis hverandre at ikke Norge er som kommentarfeltene i dag.

Min mormor har alltid sagt ; ” Det kommer ingenting i en lukket hånd”. Det tror jeg er noe de fleste bør ta med seg….

Jeg tror vi alle kommer lengst med å være snille mot hverandre, og ved å hjelpe hverandre.

Legger ved en sang av Trygve Skaug, og tenker det er lenge til solen igjen lyser over Moria. Vis at vi er medmennesker, og at vi bryr oss <3 Forhåpentligvis så kan vi være solen til mange av dem. For vi har plass, vi har råd og vi har en plikt til å hjelpe mennesker. Det burde være en selvfølgelighet!

Evakuer nå! Det er krise og det haster. Det her er mennesker det gjelder.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg