I dag kom utfordringen i postkassa

Jeg har jo lenge øvd på å gå lenger og lenger ut av komfortsonen, og derfor kom utfordringen fra flotte Frodith treffende. Og nå har jeg egentlig begynt å si ja, før jeg nesten rekker å tenke meg om 😛

Dette er utfordringen 😉 Og den skal jeg ta, og jeg skal ha det moro underveis.

Frodith er en super fargerik blogger som jeg koser meg med å lese innleggene til .

Og det er så morsomt at ho orker å ta oss andre med på litt morsomheter i hverdagen. Og vi må jo aldri slutte å leke. Jeg tror jeg kommer til å være barnslig hele livet, og jeg elsker en god latter- og jeg syns det er moro å “drite meg” litt ut og. Alt bør ikke være så alvorlig hele tiden. En god latter, og litt humor gjør jo livet så innmari mye morsommere.

Det finnes ikke noe bedre enn å le på seg magevondt, eller å le så tårene triller. Det finnes ikke noe mer morsomt enn når andre blir flaue på mine vegne. For det syns jeg jo er tullete. Ingen trenger å bære noen “skam” for min del. Senk heller skuldrene, gi litt F, og lag litt gøy.

Så nå er ungene satt i gang for å hjelpe meg med hva jeg skal finne på med disse ballongene som kom i posten i dag;) Heldigvis så har de ganske god humor ungene mine også- så jeg skal gjøre mitt beste for å gjøre utfordringen på best mulig Hegevis;)

Utfordring akseptert;)

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg