I hagen min

I hagen min er det et yrende liv nå , og det er så tydelig at hele verden våkner. Rådyrene kommer, humlene buzzer, og fuglene kvitrer.

Endene har slått seg ned i andedammen i år igjen, og det er utrolig koselig. Noen år sist siden vi hadde andunger her, så håper dette er året igjen hvor dammen kan være et trygt tilholdssted for en liten andefamilie.

Hvor koselig er det ikke å ha dem her i hagen ? <3

Magnus er ivrig tilskuer og har til og med drista seg til et lite bad. Sikkert i håp om litt nærkontakt med endene, men der tror jeg han kommer til kort 😉

Gresset begynner å bli grønt, og det vokser blomster opp overalt. Magnus er vår hen katt, som egentlig er jente. Det så vi bare litt for sent. Men navnet skjemmer ingen.

Det her, det er så deilig hverdagslykke- og jeg er utrolig glad i hagen min. Det beste er det uperfekte. Det som bare vokser opp akkurat der det vil. For det er jo det som er perfekt 🙂

Og det beste av alt, er at det enda bare er April. Vi har så utrolig mange sånne dager i vente.

Vi griper gleder, og holder fast.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg