Ikke lær barna om kjønnsmangfold??

I dag ble jeg provosert. Jeg ser at det er en liten gjeng som har starta et opprop, hvor de ønsker at folk signerer. Oppropet handler om at de ikke ønsker kunnskap om kjønnsmangfold i skolen.

Det blir jeg sint av, og jeg blir trist av det. Så tror jeg jo helt oppriktig at det er de færreste av oss som tenker sånn. Derfor har jeg startet et opprop som en motreaksjon.

Signer gjerne her, om du er enig med meg- og vil vise at vi er flest mennesker som heier på hverandre, og som ønsker at alle skal være seg selv og å bli anerkjent og akseptert for den man er.

Oppropet finner du her– og husk å bekreft med mail etterpå så signaturen din blir godkjent.

Selvfølgelig skal vi ha undervisning om kjønnsmangfold på skolen! – Opprop.net

For hva gjør det med barn og unge å ikke lære om alle mennesker? Hva gjør det med et barn å ikke lære om seg selv, og hvordan det barnet kanskje har det? Vi trenger å bli akseptert av andre for å akseptere oss selv. Vi trenger å føle at vi er bra nok, og det gjør vi ikke ved at noen forteller oss at den vi er – er feil .

Selvfølgelig trenger vi kunnskap om kjønnsmangfold på skolen. Selvfølgelig trenger vi læren om livet og læren om mennesker.

Vær så snill å signer, og del oppropet!

 

www.hegeslillerom

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg