Jeg blir så inspirert..

Jeg elsker sommerhytta 😀 Koser meg med det hver dag, og tror nesten jeg har blitt litt inspirert også. Jeg har jo jobba som en helt i hagen den siste uka, og i stad så tok jeg meg i å tenke hva jeg kunne lage av plankene jeg hadde til overs:P

Heldigvis er jeg snart tom for regnbuefarger.. Men det ble så fint- og jeg er så fornøyd med den nye uteplassen min.

Flink til å skryte av meg sjøl, får jeg høre innimellom- men det skal man vel være? Jeg er superfornøyd med hvor fint det ble, og det er jo noe å skryte av det? Vi skal lissom følge janteloven og ikke tro vi er noe.. Ikke lage noe nummer ut av ting.. ikke skryte..

Men så kjedelig. Det her ble jo knallfint 😀 Og akkurat som jeg ville ha det.

Hvis jeg skal fortsette å se på sommerhytta i 5 uker til- så kan det bli spennende å se hva som skjer på utsiden her.. Foreløpig er det blomsterbed og hagemøbler som har fått kjenne på inspirasjon.

Vet ikke hvem jeg heier på jeg- syns det er fire flinke par, men har kanskje et lite ekstra hjerte for Ibrahim og Sara, bare fordi de er så veldig søte. Og flinke selvfølgelig- men det er de alle.

Ser du på sommerhytta, og blir du også inspirert?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg