Jeg er heldig <3

Hva betyr denne dagen for dere ? Hva betyr Valentine, og hva betyr morsdag?

Jeg er litt rar på sånne dager, og har ikke helt sansen for dager som nesten er skapt av salgsindustrien. Disse dagene hvor man skal handle i overflod for å vise noen hva de betyr. Det er ikke det som teller. Et kort, og en klem og noen fine ord- det holder det.

Jeg prøvde å google litt hva Valentinsdagen betyr, og når den oppsto- men jeg finner ingenting som handler om kjærlighet. Bare om martyrer og selvmord… Eller dagen hvor fuglene begynte å parre seg.

Så hvordan det har blitt en kjærlighetens dag, det ga jeg opp å finne. Men valentins dagen er det blitt <3

Og kjærlighet kan vi vel egentlig aldri få nok av <3 Uansett hvem du elsker .

Det kan jo selvfølgelig være en fin dag, og det er hva vi gjør det til. Har man det bra, så er det jo en dag hvor man kan huske litt ekstra på mye man setter pris på hverandre, og hvor heldig man er.

Morsdag , syns jeg er veldig koselig. Og det syns jeg fordi ungene ikke har skjønt den kjøpepress biten heldigvis.

Frokost på senga ble det- til ungene- men likevel, jeg har de aller beste å være mamma til.

Jeg er heldig <3 på alle måter. Nå varmer jeg opp huset mens ungene koser seg under hver sin dyne, for på Østlandet i dag våkna vi opp til 17 minus.

Så blir det god middag, og litt kake med de aller beste jeg vet <3

Gratulerer med dagen til alle mammaer. Håper dere har det like fint som meg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg