Jeg er kriminell

Jeg er regna som en kriminell i alle disse landene.

Og i disse ….

Og i disse…

( Fra Amnesty)

Eller i noen av landene så er jeg ikke regna som et menneske engang, og i allefall ikke et menneske som kan ha sex. Lesbiske blir ikke straffet i nærheten så mye som homofile menn. Jenter blir ikke sett på som at de kan ha sex, i allefall ikke uten en mann inkludert.

I Polen har de over 100 frie soner i landet sitt, hvor de ikke ønsker at sånne som meg- skal bo.

Fra nettavisen

I Norge har vi politiske partier, og en del grupperinger som heller ikke ønsker at jeg skal være den jeg er.

Vi har folk på gata som spytter på mennesker med andre legninger, slår ned og banker opp folk, kommer med trusler, og ønsker at vi skal slutte med all den sexen vi driver. For det er det som står i hodet på alle homofober. Og på mange religiøse som kan si ; Det er greit om du er homofil, bare ikke praktiser det.

Vet ikke hvem det dreier seg mest om sex for…

Etter jeg sto fram som lesbisk, så har jeg inntrykk av at jeg kan spørres om alt. Og da mener jeg alt. Fra mennesker i alle aldre. Og jeg svarer på mye, men det som er privat for en heterofil- er nok også privat for en homofil. For til syvende og sist så handler det ikke om sex, men det handler om kjærlighet. Og retten til å elske et annet menneske.

Kanskje jeg skuffer noen nå, men vi er ikke så himla spesielle. Vi er bare folk vi og . Med samme følelser, og samme sorger og gleder- og jeg kan bare ikke fatte hvordan det å elske noen , kan være en synd for mange ? Og hvorfor klarer ikke noen grupperinger og mennesker og ikke se bak sexen.

Fra en kristen menighet i Norge.

Hvis jeg skal være helt ærlig og rett fram, så er det vel mye sex blandt heterofile også som regnes som synd vil jeg tro.

Folk må slutte å sexifisere alt. Det skal være nakenhet og snakk om sex i alle kanaler. Jeg tror det blir for mye. Unge mennesker tør ikke stå fram for de tror foreldrene kun tenker på sex når det er snakk om lesbiske og homofile. Hvorfor er det så mye mer annerledes enn for heterofile ? Det er samme følelser- det er samme kjærlighet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg