Jeg er så lei !!

Jeg er så utrolig lei! Lei pandemi, lei usikkerhet og lei testing. Møkk lei er jeg.

Når skal verden bli normal igjen? Vi har prøvd å vært ekstra forsiktig da jeg har et barn og flere andre i familien som aller helst ikke skulle hatt noe ekstra nå. Ikke en forkjølelse heller. Men nå gir jeg opp litt kjenner jeg.

Det virker håpløst å skulle beskytte noen mot noe nå.

Nærkontakter uten karantene, gå på skolen som vanlig, men test deg. Men bare test deg om du vil, og du er sikker på det ikke blir traumatisk for barnet.

Er vel traumatiserende hele de siste to årene?

Ta testen i nesa, men kanskje i halsen og. Eller forresten, test i halsen og- det har vist betydning. Så kan det hende at du har spist noe som slår ut positiv, så kanskje ta den tidlig? Eller etter skolen. Det holder med hurtigtest, eller kanskje du må ta en pcr test. Ring korona senteret og hør, det er bare ca 40 foran deg i køen- så er det mulig du ikke trenger eller at kommunen ikke har nok tester til deg.

AAAAH! Føler vi stanger hodet i veggen her hjemme, og at det ikke er så nøye med de som ikke bør ha noe smitte om dagen. Kanskje det ikke er det, kanskje det bare er å ta i mot. For da blir vi immune eller? Nei- det er ikke sikkert, det kan hende du får det en gang til. Og kanskje en tredje gang og. Men vaksiner deg, så kanskje du slipper billigere unna- hvertfall etter 3 dose. Eller kanskje 4?

Vel, ennå er vi negative.. Så får vi bare holde ut til det kommer en vår.

Og det nærmer seg for hver dag.. #lyseretider

 

www.hegeslillerom.com 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg