Jeg er såå fornøyd

For et par år siden så var jeg og ene sønnen og henta hagemøbler til naboen på finn. Nå bytta de ut deres, og jeg tok over. Det trengtes maling, og jeg bobla over etter å gjøre noe morsomt. Og for en glede det ble:D

Det starta med en pall, hvor det egentlig var bare den som skulle få så mange farger.. men det her var morsommere enn jeg trodde… så…

Jeg tok sjansen og gikk på de solide hagemøblene med latter, og var superspent på hvordan det ville bli. Jeg er jo ekstremt glad i farger, og det her ELSKER jeg.

Jeg vet noen rister på hodet av meg, og noen skjønner ikke at jeg tør- men kjære vene… det er bare farger. Og det er uteplassen min, og da er det jo jeg som skal trives her- ikke alle de som ikke bor her 🙂

Nå blir jeg så glad når jeg kommer ut på verandaen, og det her er gjenbruk på sitt beste. Hagemøbler på sitt 3 år- henta gratis fra finn.

Love it 😀

God helg alle sammen, og hvis noe gjør deg glad- så gjør det.

6 kommentarer
    1. Jeg hadde ELSKET å komme å sitte i de møblene! Jeg kan sette farger over alt. Klær, interiør, overalt hvor jeg HAR noe 😀 Jeg har jo ingen hage, så benk blir det ikke 😀 Digga din altså 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg