Jeg fikser det her

Når noen ringer og sier; “Jeg fikser det her “..

Etter så mye styr med nav og jobb, med hundrevis av telefoner, forsøk på å forstå vedtak selv og finne hvem som har ansvar for hva- så ringer det meg en dame og sier; “Jeg fikser det her”. Du har blitt glemt og du har blitt kastet mellom ulike instanser og alle fraskriver seg ansvar. Det er slutt på det nå. Jeg skal fikse det her .

Det ringer et menneske og sier hun skal være sterk for meg, og det var helt utrolig å høre.

En som skjønner hva jeg har slitt med og som skjønner hva det her gjør med meg. En dame  ringte og redda hele dagen min. Jeg var helt på gråten av takknemlighet over at noen skjønner og som skal gjøre sitt for å avlaste hodet mitt litt. Og på toppen av det hele så ble det faktisk sol i dag.

Jeg fikser det her. For en vakker setning, og for en glede å høre. For en glede å høre at jeg kan senke skuldrene litt, og at noen skal ta over litt. Jeg skal fortelle denne dama hvor mye det betydde å høre.

Det betydde en dag hvor jeg kunne legge vekk litt telefoner og tankekjør. En dag ute i lufta med glade hunder og med sol. Og de få timene sola skinner nå så er der bare å komme seg ut .

Han her er jo en lykkepille av de sjeldne han også <3 Og er en som drar meg med ut uansett form eller humør.

Det ble en bra dag:) Og det skal bli en fin kveld, med tente lys og fyr i peisen:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg