Jeg går for gull ;)

Det er torsdag kveld, og siste gang jeg er innom pcen før etter helga- for nå blir det en liten og lang frihelg her. Og det skal bli så deilig. Fjelltur med fine folk, og meldt varmere enn en vanlig november helg – og ikke minst sol:D

Det er så utrolig spennende dager etter jeg flyttet inn på Rebell kollektivet og planleggingen av skeiv møteplass er i gang. Jeg har fått så utrolig mange fine tilbakemeldinger, og det jeg har lagt mest merke til- er unge mennesker som sier de gleder seg til et trygt sted å være.

Og det vil jeg gjøre alt jeg kan for å bidra til. For det å føle trygghet, og ikke minst tilhørighet et sted, er så utrolig viktig. Det å føle trygghet med å være akkurat den man er, skaper en domino effekt. For hvor vanskelig er det ikke å leve det livet man ønsker, hvis man samtidig er utrygg og redd for å ikke være bra nok.

Derfor navnet;

Men selv om det er moro, og hektisk og vanvittig spennende- så må jeg koble av litt. Og det skal jeg gjøre i helga. Med mange fine folk <3

Og livet hjemme gløder  også. Jeg kjenner på en glede i hjertet, og en ro som er så etterlengtet etter alt som har vært. Mamma stråler og er i så fin form etter tøff sykdom, og det gjør utrolig godt å se. Det virker som om gleder bare har banket på døra mi i det siste, og det nytes og tas ekstremt godt imot. Jeg går for gul(l).

Jeg skal nyte fjellet i sol, en kald øl, god mat, spill kvelder og trasketurer i fjellsol.

Håper du også får en fin helg, med gode mennesker- og gode øyeblikk.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg