Jeg heier på dere

Tenk at det jeg skriver, får andre til å stå fram og til å være seg selv <3 Jeg blir så rørt over at noen finner en styrke, og en trøst i å lese det jeg skriver. Og jeg er så takknemlig for at dere sender meg melding om det.

Jeg får jo mye rart av meldinger, men det er så mange bra og. Det er mange gode framsnakkere, og det å få en melding hvor det står; Setter pris på det du skriver. Eller som jeg fikk tidligere i uka; Du har hjelpt meg til å stå fram. Jeg ba familien min lese det du skrev om å være seg selv, og hvor viktig det er. Det førte til at jeg sto fram for dem.

Jeg har litt vanskelig for å se at det jeg skriver, og at min erfaring- kan hjelpe andre på den måten. Og det rører meg så mye å få lov til å være en del av det som er så stort for den det gjelder <3

I dag har det vært tur i skogen, med en sol som begynner å varme litt sånn midt på dagen.

Med fine folk og fine hunder .

Marsipangrisen min digger vinter og kulde, mens mora aller mest digger ren hund og sol som varmer.

Livet er ikke så aller verst på en kald lørdag, midt i en pandemi. Naturen er heldigvis åpen, og heldige meg som bor med skogen som nærmeste nabo.

Nok en gang, tusen takk for alle meldinger. Om ikke jeg svarer med en gang, så leses de. Ofte flere ganger, og ofte med en tåre i øyekroken. Jeg vet hvor vanskelig det er, og jeg vet hvor mye det koster- men jeg vet også hvor verdt det er den vanskelige reisen.

Jeg heier på dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg