Jeg tok sjansen

Et av flere møter den uka her er ferdig, og jeg er over meg sjøl begeistra og stolt av hva jeg får til. For en onsdag det ble. Jeg begynner å få en heiagjeng, som tror på det jeg driver med- og jeg er så utrolig stolt over å få samarbeide med mennesker med samme verdier og holdninger som jeg har.

Jeg tok sjansen når jeg startet med det her for nesten to år siden, og med hard jobbing og engasjement så får jeg det til. Fordi jeg kan- og fordi jeg vil .

Verden begynner sakte, men sikkert å bli litt mer normal, og det åpner seg for foredrag igjen:) Og nå er det bare å kjøre på. Hardt arbeid lønner seg, men jeg tror jo også det er en fordel å brenne for noe. Og det gjør jeg jo.

Jeg er jo utrolig engasjert i at mennesker skal få være seg selv, jeg er opptatt av å synliggjøre fordommer- fordi man ikke kan gjøre noe med ting man ikke vet eksisterer. Derfor må det synliggjøres.

Jeg er opptatt av en gruppe som ofte blir glemt, nemlig skeive voksne og eldre- og all innsatsen jeg har gjort, begynner å spire mer og mer. Og det gjør at jeg smiler godt på en regnfull onsdag.

Det gir jo en absolutt en boost videre. Dette er jo noe jeg har gjort hele veien på frivillig basis, og at det blir satt litt pris på- er vanvittig godt.

Det handler om å ta litt sjanser. Gripe livet litt, for det er ingen andre som har ansvar for vår egen lykke. Og det er så mye bedre å angre på ting man tok sjansen på, istedenfor å lure på hvordan ting kunne vært- om man bare hadde våget.

Ta litt sjanser, det kan gå bedre enn du frykter 😉

Og ha en strålende onsdag alle fine folk.

Glem ikke utfordringen som ligger på Instagram denne uka. Legg ut et bilde du assosierer med mangfold og bruk #hegeslillerom.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg