Jeg trenger ikke mer ..

I dag har jeg vært ute i hele dag, og det syns jeg er det beste med våren. De kveldene som bare blir lengre og lysere, og som gjør det så trivelig å være ute selv om det fortsatt er ganske kaldt i lufta.

Og jeg har så fine dager 🙂 Selv om jeg for tiden er arbeidsledig, så har jeg på en måte landa med det. Landa med at jeg helsemessig må ha en annen jobb. Det har vært en lang prosess og en stor sorg egentlig, men jeg er ferdig med det nå.  Jeg har godtatt og akseptert at sånn er det nå og jeg puster bedre enn jeg har gjort på mange år.

Det er utrolig godt å kjenne at jeg puster godt. Jeg har en ro og en trygghet som gjør meg så bra, og det er både avgjørelsene jeg har tatt og folka rundt meg som er årsaken til det.

Og ikke minst at det er vår. I dag har hele dagen vært utendørs, og det er noe av det beste jeg vet. Ute å leke i drivhuset mitt og ut på tur med min kohort. Fisketur og en liten ekspedisjon i skogen på kvelden og det å være ute til sola går ned.

Og jeg kjenner virkelig på om dagen at jeg ikke mangler noe. Jeg trenger ikke mer enn det her, enn det jeg har. Og jeg tenker at jeg er utrolig heldig.

Det er deilig da, det å stoppe opp litt og tenke at dagene er veldig fine. Det å sette seg ned i sofaen på kvelden, og bare tenke på hvor utrolig bra jeg har det 🙂

Livet asså.

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg