Jeg velger meg September

Det må vel være den fineste måneden i året.

Hvor sommeren er på hell, det går mot litt roligere tider og luften er fortsatt varm men en anelse høst lurer rundt hjørnet.

Jeg og ungene trener litt tre ganger i uka nå, og det er så koselig å gjøre sammen med dem, selv om jeg er heeeeelt ferdig etter endt økt.

Ungene heier på mora si, og det har blitt en litt artig greie og dem er spent på hvordan formen min forandrer seg:P Så i dag tok vi badetøy under treningstøy og etter ferdig økt så kasta vi oss uti. Friskt og godt og en så utrolig vakker september kveld.

Det er ikke feil å bade i September heller 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg