Jenter kan det jenter vil

Jeg elsker jo finn.no, og de fleste av både inne og utemøbler har jeg funnet på finn. I går så skrev jeg jo at det eneste jeg mangla på uteplassen nå, var tak- og i dag fikk jeg en paviljong med tak og vegger- så nå er planen satt for resten av dagen:)

Vi kjører av gårde i Hondaen og henter paviljongen i god tro om at vi får alt inni bruksbilen min 😉 Skal ikke stå på optimismen i alle fall.

Nå gleder jeg meg vilt til å pynte med solcelle lys og blomster, og det å kunne sitte ute også når det regner. Det skal bli utrolig deilig. Den forrige paviljongen min knela etter vinterens snøfall, og det er så tomt og nakent uten.

Så ett før bilde er vel viktig nå, med alt av livets rot som følger med her 😉

Vi lever jo her, så å holde det strøkent for å ta bilder- det funker dårlig. Og det gidder jeg ikke stresse med heller. Thats life, tenker jeg.

Wish me luck, så kommer det ett etter bilde- forhåpentligvis i dag 😉

Jenter kan det jenter vil 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg