Klar for hverdagsmagi

Da er det litt hverdag igjen. Og jeg er klar for litt hverdagsmagi;)

17 Mai er over for denne gang, og selv om det var nok en annerledes feiring- så hadde vi en bra dag. En koselig dag med fine folk. Med barn og eks og nye kjærester. En salig blanding, men jeg elsker det. Jeg elsker at man kan være sammen som venner for ungene sin skyld. For sånne dager som 17 Mai, er barnas dag.

Og det var som det skulle, med både regn og sol. Ingen 17 Mai helt uten regn 😉

Har man barn, så er vel egentlig alle dager barnas dag. Det er fra oss de får trygghet, og det er fra oss dem lærer seg rett og galt. Det er fra oss dem lærer holdninger som de får med seg resten av livet. Og nettopp derfor setter jeg så utrolig pris på at vi kan være sammen som vi er, og at vi er den storfamilien vi er.

Så nå er jeg klar for en ny uke, hvor tirsdag ble mandag- eller mandag ble tirsdag 🙂

Ha en strålende uke alle sammen 🙂

Facebook; Hegeslillerom

Instagram; Hegeslillerom

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg