Litt gira avslapning

Det skjer mye rundt meg om dagen, og jeg kjenner med hele kroppen at det er spennende tider. Og jeg gleder meg til å fortelle mer om det etter hvert, når planene går seg til litt mer. Å kunne jobbe med noe jeg brenner for er drømmen min, og jeg blir jo utrolig gira og får en boost når det skjer positive tilbakemeldinger.

Jeg kan vel bli litt overivrig til tider, men jeg tror det er det som holder meg gående. Og for å slappe av litt, så finnes det jo ikke noe bedre sted enn det her..

Epleblomstene, som forøvrig er noe av det fineste jeg vet- er snart i full blomst.

Hagen min begynner virkelig å ligne noe nå, og med god hjelp så er faktisk også hele blomsterbeddet snart klart 🙂 Kanskje det faktisk går an å lære seg litt grønne fingre 😛 Det går bedre for hvert år i allefall.

Superstolt, og her finner jeg min ro:) Min glede og min deilige havn å være hjemme i. Og her skal jeg gå å glede meg over våren og alt det positive som skjer rundt meg <3

Ikke glem å bli med på ukas utfordring. Legg ut et bilde du forbinder med mangfold på instagram, med hashtag #hegeslillerom. Jeg kommer til å dele alle bildene deres på mine sosiale medier:) Gleder meg masse til å se, og en med det beste bildet vil få en overraskelse i posten.

 

2 kommentarer
    1. Jeg hadde absolutt ikke grønne fingre før, men ja det kommer seg med årene. Er interessen der så kommer også de grønne fingrene. Det er jo så koselig med blomster på sommeren🌷🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg