Livet mellom linjene..

De dagene vi har nå er dyrebare, og jeg setter så pris på hver eneste en av de fine varme sommerdagene vi har nå. Mon tro om jeg hadde satt like stor pris på dem, om vi hadde sommer hele året?

Årstider er fint, og alle har sin sjarm, men det er ikke mye som kan sammenlignes med det her. Det her er livet mellom linjene. Jeg er veldig glad i alle årstidene våre, men blikkstille vann, sol og bading… Ikke mye som slår det. Sjøen er spesiell for meg, og det gir meg en fred i kroppen som jeg ikke finner noe annet sted. Livet mellom linjene…

Det er dem linjene vi ofte glemmer å nevne. De som bare er der mens vi venter på noe annet. Alikevel så er det de beste øyeblikkene, hvor alt bare stopper opp litt. Smaken av sol og smaken av bringebær…

Noen av de øyeblikkene man kanskje ikke husker engang, fordi det har vært så mye å tenke på samtidig som man prøver å nyte dagene. Det er viktig å være litt her og nå. En klok dame sa en gang til meg at det  bare er akkurat her og nå at det ikke er noe stress.

Det har vært et rart halvår hittils i 2020, og jeg tror vel høsten blir like rar… Så nyt de dagene du kan, der du er, og fang de øyeblikka du vil huske. Og som er gode å ta fram en mørk og kald vinternatt.

Ha fine dager i sola 🙂 Her blir det Sørlandstur i dag, til min mammas paradis 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg