Lyden av vår

Ungene hopper på trampolina, katta er i treet, Charlie rusler rundt og naboen holder på med motorsag. Så utrolige deilige lyder på en fredag.

Jeg , er i mitt rette element, og begynner å nærme meg slutten på noe som har føltes som et evigvarende vedprosjekt.

Og jeg elsker det. Så utrolig terapautisk å holde på med ved. Så nå ønsker jeg meg en egen vedkløyver 😉

Det går mot vår, og det både synes og høres på hele hagen.

Ute blomstrer det, og inne kommer lofusen fra i fjor for full blomst. DET er glede det.

Starten på helga er ikke så verst:) Noen ganger så er livet ganske så alreight .

Ha en fin helg alle sammen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg