Lykke i bilder

Siden minsten i familien har bursdag, så måtte han jo settes stas på. Og siden det beste Charlie vet er å bade, så da ble det bading.

Is og kulde er ingen hindring for en labrador.

Sønn min på 16 er fotografen, og vil du følge han så er hjemmesiden hans PelleNilsen.com

Han fanger de hverdagsøyeblikka som jeg elsker .

Og er blitt vår faste fotograf.

Lykke på film 🙂

I går var vi hos eldstemann i Oslo, og i dag har jeg vært sammen med de to nest eldste, og jeg setter så utrolig stor pris på sånne hverdagsøyeblikk med ungene mine. Så stolt av dem fem fine hjertene mine som vokser til å bli fem så forskjellige mennesker, med hver sine interesser.

Og det imponerer meg at dem går for det de har lyst til.  Vi skulle nok alle hatt litt mer ungdom i oss. Litt mer uredd ungdom som våger å satse litt. Som våger å gjøre det vi har aller mest lyst til.

En bra 2 årsdag for Charlie klumpen vår, nå snorker han høyt etter både tur og bading, og fotoshoot;)

Både tobeint og firbeint har hatt en fin dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg