Lys i en mørk November

Ja det er bare midten av November, og ja det er sikkert altfor tidlig for mange. Men det kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

Det er så mørkt om dagen og det er mye rare, triste og skumle ting den høsten her. Så derfor velger jeg litt lys der jeg kan, og noen av adventslysa mine er kommet opp. Og gleden kom med en gang:) Og det minner meg om at vi kan velge oss en fin tid framover tross alt.

Litt ekstra lys og kos er aldri feil og nå skal jeg glede meg over et og et vindu som er ferdig pyntet for en desember litt annerledes enn den bruker å være. Det blir lite julemarked og andre samlinger i år, men desto hyggeligere kan vi lage det hjemme.

Alt er annerledes i år, så da kan jeg gjøre det jeg kan for å gjøre det koselig for oss, om enn litt tidlig 🙂

Litt lys og glede i mørket og litt mer glede i hjertet, og jeg pynter jo tross alt ikke for andre enn oss.

November kan være en tung og mørk måned for mange, men litt lys kan kanskje hjelpe fler enn meg? Og ikke minst så kanskje det diktet her fra Trygve Skaug kan minne oss på at det kommer andre måneder og det kommer lysere tider igjen.

Men November er her, og gjør det beste ut av det du kan <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg