Mars asså

Måneden hvor våren sakte begynner å krype inn i alle celler, og det merkes at en lang vinter er på hell.

Jeg tenker hver dag at jeg skal gjøre mye inne, men nei. Ikke i dag heller. Kan ikke bruke disse dagene her inne. Bør ikke se ut av vinduene når jeg isteden kan være ute. Det er ikke noe som går fra meg uansett. Tvert i mot 😛

I dag har vi vært i skogen, og en tur på stranda så badeenglene våre fikk en god avslutning på en gjørmete tur.

Jeg er arbeidsledig og helsa er ikke helt på topp om dagen, men det bør ikke si at jeg ikke har gode dager. Og det er noe med å bruke dem. Og det gjør vi- nyter hver eneste time med sol. For å kjenne at det begynner å varme- det er den beste følelsen.

Når vi kom hjem, så hang de nye hengekøyene som sønn og svigerdatter har kjøpt, på døra, og dem måtte jo prøves. Her er det ikke snakk om kamuflasje, så jeg blir nok et lysende punkt av rosa i skogen;)

Litt tung i rumpa enda, så noen høyere trær er nok tingen 😉 Og godt sikra for lumske insekter.

Enda et tegn på at en fin tid er på vei:)

Når jeg om mange år tenker tilbake, så er jeg sikker på at det ikke er husvask jeg husker, men alle øyeblikkene som vi ga blanke i husvasken, og som vi brukte dagene på å kose oss isteden.

Jeg tror det er lurt å gjøre mer av det som gjør deg glad;)

Og Mars asså… Du starter bra !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg