Mitt beste kjøp

Reklame |

Nok en hverdag, og vi er tidlig våkne og klare for dagen.

For litt siden så kjøpte jeg meg en vekt dyne, og nå etter noen uker, så kan jeg si at jeg sover bedre. Jeg sover tyngre. Og jeg er blitt skikkelig glad i den tunge dyna mi. Den legger seg så godt inntil kroppen, og det er utrolig deilig å krype under den om kvelden.

Jeg er jo stiv som en stokk på morran, og så trøtt og sliten etter å ha sovet dårlig. Nå skal jeg ikke skryte på meg et mirakel med den dyna, men jeg merker alt i alt at jeg har mye bedre netter. Og det er gull verdt, for søvn har så mye å si.

Jeg hadde vel ikke de høyeste forhåpninger når jeg kjøpte den, men den er mye bedre enn forventa. Vil du lese mer om den, så klikk på bildet under.

SLEEP WELL//SLEEP WELL

 

Jeg reklamerer ikke for mye, men ting jeg har prøvd og kan stå inne for- kan jeg godt reklamere litt for. Og den her, den er faktisk helt suveren. Tror aldri jeg kommer til å bytte den ut med en vanlig dyne igjen. For å sove godt, det er så utrolig viktig, og det føles som jeg sover mye bedre med 9kg dyne.

Så god morgen alle sammen.  Ser ut som om våren er tilbake her og, så da er det bare å komme seg opp.

Ha en flott onsdag:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg