Nå er du litt for maskulin

  • Ikke se så skeiv ut
  • Må du være så maskulin?
  • Kan du ikke spare håret lenger? Du er finere med langt hår.

Hvorfor er det så greit å kommentere og å snakke om utseendet vårt? Hvem i all verden har noe med det, bortsett fra oss selv? Hvem bør være fornøyd med hvordan vi ser ut? – Oss selv. Kun oss selv.

Jeg bør være fornøyd med meg selv. Om det ikke passer din smak.. Vel, det er faktisk ditt problem- ikke mitt. Om jeg ser for skeiv ut, eller for lite skeiv ut.. Jeg er meg, og jeg kler meg og ser ut som jeg ønsker og vil. Om jeg har lagt på meg eller gått ned i vekt, så vet jeg nok det veldig godt selv;)

Ofte så kommenterer mange folk menn de syns er feminine eller damer som er maskuline. Det kommenteres på jenter som liker biler og gutter som liker blått. Bør vi ikke være litt over det nå? Tenk om vi bare kunne sagt; Så deilig å se mennesker som er seg selv.

Jeg blir glad av farger, og jeg tar på meg det jeg selv blir glad av.

Slutt å bry deg om hva alle andre gjør, sier og ser ut hele tiden. Fokuser heller litt innover, på hva som er bra for deg og gjør deg glad. Fokuser litt mer på å ha det bra istedenfor å skulle finne så mye om alle andre hele tiden..

Det må jo være fryktelig slitsomt å være så opptatt av alle andre?

 

2 kommentarer
    1. Nettopp!! Folk må slutte å “uniformere” hverandre. Vi har godt av at alle er ulike. Og folk skal få lov å se ut som de vil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg