Nå går det veien :)

Heges lille rom holder seg i toppen og i dag er min blogg det første du ser på toppen, i storys:)

Hvis du vil noe nok, så gjelder det bare å ikke gi seg. Brenner du for noe, er sterkt engasjert i noe, har du en drøm eller en visjon om hva du ønsker ? Gjør det, og stå i det. Glem janteloven og hva alle andre vil si, for det er alltid noen som vil rakke ned på det du gjør og det du står for. For du er bra nok !

Den bloggen her var det mange som tenkte var dødfødt, for hvem vil lese så mye om homofile mennesker liksom? Vel, ett år etter så tenker jeg at det ikke er dødfødt. Og når jeg går inn på blogg.no i dag, så ligger min story på toppen.

Og det gjør meg jo stolt. Jeg ønsker så sterkt å vise sannheten , og å nå ut med kunnskap. Jeg vil ufarliggjøre, og jeg vil at  mennesker skal være stolt av seg selv, og jeg vil at alle skal få kjenne på en kjærlighet. Uansett hvem du elsker. Så ja, jeg er superstolt og supertakknemlig:)

Folk leser og engasjerer seg, liker og deler og kommenterer og jeg merker at det skapes et sinne blandt mange når jeg synliggjør fordommer som er i Norge i dag. Synliggjøring er superviktig, for hvordan skal budskapet nå ut om vi alle er stille ? Homofile skal ikke gjemme seg, eller være forsiktig med hva de viser hvor. Ikke noe mer enn heterofile. Vi skal ikke flytte til Svalbard som en i kommentarfeltet mente. Vi er mennesker alle sammen, som ikke gjør noe annet galt enn å elske et annet menneske.

Jeg har en stor drøm, jeg har en drøm om at det ikke skal være noe sak hvem du elsker. Om at ingen skal bli slått ned pga legningen sin, og at kunnskap om mennesker skal nå ut. Homofili er ingen sykdom, det er ingen skavank, og det er ikke et valg. Jeg har en drøm om at vi står opp for hverandre.

Det er bare kjærlighet, og det finnes ikke noe skummelt med det .

Ha en strålende lørdag alle sammen og tuuuusen takk for støtte og engasjement <3

 

Har du en drøm, så følg den 🙂 Det kan gå bra 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg