Nå har det skjedd igjen… i trygge Norge!

En gutt på 22 år ble skallet ned og banket opp fordi noen ikke “støttet hans homofili”. Les saken fra dagbladet her.

Når jeg leser kommentarene under, og når jeg ser hva mennesker som Levi Jensen snakker om til ungdom, så oppfordres det nesten til vold uten å si det rett ut. Det oppfordres til å ha dårlige holdninger mot homofile mennesker, og det læres bort at vi er mindre verdt.

Holdninger som det her er så absolutt ikke greit. Det viser at det fortsatt er så mange som ikke forstår, og som ikke godtar at mennesker er forskjellige. Som har et veldig stort behov for å blande seg inn i hvem andre elsker.

Det tas jo ikke total avstand når kommentaren blir som det her. Det han sier her, er at han kan skylde seg litt selv når han gikk med regnbuefarger.

Jeg har jo ikke ord lenger…. Denne kommentaren var til meg, og jeg spurte tilbake hvorfor han mente det, og fikk da til svar at den sykdommen ønsket han ikke rundt seg.

Så saken er folkens. Mennesker BLIR banket opp i Norge for å være homofil, i dag, i Norge, i 2020. Mennesker blir spyttet etter, ropt skjellsord etter og blir diskriminert. Og det blir verre. Verden blir verre. Flere og flere grupperinger av mennesker hater mer og fler. De uttrykker hatet både verbalt og fysisk, og kristne mennesker som skal lære oss om godhet, fordømmer andre mennesker til helvete, og sammenligner oss med pedofili og folk som forgriper seg på dyr.

HVA ER DET SOM SKJER VERDEN? Åssen kan vi godta det her? Og hvordan kan vi kjempe mot? Hvordan kan folk sitte å se på at en gutt på 22 år blir skallet ned og slått fordi han har en hatt med regnbuer på? Hvordan kan vi godta at folk som Levi Jensen forteller oss at homofile er ikke verdt en dritt, og at det er Satans verk?

Det er på tide å få det her opp og fram. Det er ikke bare enkelt å være homofil i dag, ei heller i trygge Norge!!

Jeg blir så utrolig sint og jeg lurer så på hva som har skjedd? Hvorfor er det så greit å hate ? Hvordan er det mulig å hate mennesker du ikke kjenner fordi de elsker en av samme kjønn? Jeg forstår det ikke. Heldigvis så forstår jeg det ikke.

Fordi det er ingenting å forstå.

Men vi har et ansvar, alle som en, til å sørge for at barna våre ikke lærer dette. Vi har et ansvar for å sørge for at barna våre er snille mot andre og respekterer andre mennesker, og sist men ikke minst-at de respekterer seg selv! For et menneske som slår ned noen pga legning, kan ikke respektere hverken seg selv eller andre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg