Når alt ho ønska seg, var en klem ;)

I dag blir mammaen min 60 år, og det er igjen en rar bursdag. Det er da jeg merker ekstra godt hvor gjerne vi skulle vært mange samla, og hvor utrolig viktig det er med en klem.

Mamma er en av de snilleste jeg kjenner. Kanskje litt for snill innimellom, men ho har virkelig et hjerte av gull. Og ho fortjener et eget innlegg.

Mamma har hatt mye opp igjennom tidene, og hatt sine prøvelser med livet. Men tross det, så er hun like positiv og blid og omtenksom.. mot alle.

Hvis jeg skal forklare litt hvem mamma er, så er hun den som kledde opp de vanskeligstilte når hun hadde egen klesbutikk. Hun er den som hadde innbrudd hjemme, og avslutta med å dekke på bordet og gi dem mat.

Hun er den som sover så godt at 8 brannmenn kom på døra fordi vekkerklokka aldri stoppa 😉

Hun er den som spiller spill med barnebarna på snapchat, og som gir alt ho kan til andre. Som gleder seg til å få barnebarna på besøk, og som er den stolteste bestemoren jeg kjenner. Og ho er vel verdt å sette litt stas på.

Så i dag ble det kake. Kinderkake, laga ved hjelp av sønnen på 21:)

og klem

på ekte koronavis 😉

Gratulerer med 60 års dagen Mamma <3 Når alt du ønska deg var en klem, så måtte det bli en klem 😉

1 kommentar
    1. Tusen tusen hjertelig takk for den beste gaven jeg kunne få jenta mi♥️♥️og for Nydlige ord. Den klemmen var så etterlengtet♥️♥️Veldig veldig glad i deg ♥️♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg