Når ble pepperkakehus islamisering?

Hege Storhaug. Hva skal man si? Jeg har undret meg lenge over at denne dama får statsstøtte.

For det her vet jeg nesten ikke om jeg skal le av eller gråte av. Men når man bekymrer seg for om pepperkakehuslaging er snikislamisering, da tenker jeg mine problemer ikke er så store likevel 😛

Storhaug la ut det her på siden sin; (Screenshot fra hennes side)

Og her steg hjertepumpa til Hansen et hakk. Og det verste er at det her mener Hege Storhaug. Det her mener hun virkelig. At pepperkakemoskeer er islamisering og at barn har en agenda men hvilket pepperkakehus de lager.

Rart det er krig i verden? Og det som er like ille, er at nesten 2000 har likt den posten der, og nesten 1000 kommentarer under vitner om at mange er enig med ho.

Pepperkakehus. Vi snakker om pepperkaker her 😛 Pepperkaker og barn.

Skal vi ikke lære ungene at det er greit å være seg selv ? Lære de å respektere andre?

Det her som Hege Storhaug skriver om, står så langt i fra hva jeg tenker er medmenneskelighet og normalt sunt folkevett.

Pepperkakehus og islamisering? Det er vel toppen av… pepperkakehuset eller?

Håper alle små og store koser seg max i helga med julebaking og laging av pepperkakehus i alle former og fasonger.

For å tro at barn er noe annet enn barn, det er for drøyt.

Barn er ikke født til å dømme, barn er åpne og inkluderende og ser alle som likeverdige mennesker helt til voksne lærer de noe annet. Helt til ondskapen treffer, og de lærer at ikke alle er like mye verdt. De lærer at mennesker med ulike religioner, betyr ulikt og mennesker med forskjellige legninger, betyr ulikt.

Samfunnet treffer dem, og fjerner den uskyldheten og enkelheten de har som små. Og det er trist.

Fordi alle er like mye verdt, alle er like bra- og det er greit å være den man er. Og det bør vi vite som voksne mennesker og …..

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg