Når du vet- så vet du

Trøtt som en dupp og jeg slumra sikkert åtte ganger i dag før jeg klarte å stå opp. Da var det ut med bikkja, mat til kid før han skulle til lege FØR skolen. For mora syns vist det var en god ide tidligere i uka. Hjem, løpe gjennom sminke, spise brødskiva uten at katta tar den og ut med bikkja igjen. Kjøkkenet så bomba ut når jeg dro… og jeg smiler. Trøtt, men smiler..

For jeg våkna til kaffe av den beste. Ungene er rundt med kaoset og gleden de bringer, bikkja røyter og spiser som en hest, kattene har begynt å kjenne det er vår og står klare i gangen for en tur ut. Og jeg er på vei til BraNok! Livet!

Noen ganger så faller lissom alle puslespillbrikkene på plass i livet. Alle de brikkene som jeg aldri før har klart å få helt på stell. Jeg har ikke fått samla hele puslespillet på et vis.

Kanskje det er sånn noen ganger? At man må igjennom ulike erfaringer, både privat og jobb før det bare faller på plass?

En klok dame sa ; Når du vet- så vet du.

Og det er jammen sant.

Så.. Ha en strålende dag alle sammen. Det er sol, det er vår og det er livet <3

 

BraNok Møteplass

2 kommentarer
    1. Når du vet så vet du 🙂
      Det er herlig! For jeg vet også nå – noe jeg ikke trodde jeg skulle få oppleve 🙂
      Lag deg gode dager – det er vår!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg