Når man ikke føler seg stort eldre enn barna :P

I dag er eldstemann min 25 år, og det er helt sprøtt å tenke på. Svigersønn er 30 og det er omtrent sånn jeg føler meg 😛

Jeg var så ung, da jeg ble gravid for første gang.. 17 år gammel ble jeg mamma for første gang. Når jeg ser mine barn i dag, så er det rart å tenke på at jeg var mamma som 17 åring… Men jeg ble jo litt mer voksen på et vis, ganske fort.

Det føles som en mannsalder siden..

Og det er det jo nesten. Det er vel bare hodet mitt som ikke følger egentlig med på alderen min 😉

Jeg fikk et spørsmål i dag om hvem som inspirerer meg, og det er jo flere. Men mest av alt så er det ungene mine som inspirerer meg. Jeg er så utrolig stolt av dem fem gutta jeg har, og som er livet på sitt aller beste <3

Dem inspirerer meg til å være mitt beste ( selv om det selvfølgelig ryker noen ganger :P)

Dem gjør at jeg vil vise at vi kan, at vi får til og at vi er verdt det. Det jeg håper de lærer aller mest, er å ta vare på seg selv og andre, og være fornøyd med den de er. At dem er bra nok.

Dem lever livet, får til det de vil- og  har en humor og en omsorg for andre som jeg blir rørt av.

Og tenk at en av dem er hele 25 år i dag..

Det har vært et rart år hvor vi har sett hverandre lite, men i helga skal vi feire 🙂 Med sol og kaker og mat.

Hurra for eldstegutten i dag:) Og leser du det mor di skriver, så er jeg ufattelig stolt av deg <3 Og gleder meg til sommer, og klemmer <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg