NEI ! Til homoterapi !

Norge må våge å si nei. Våge å si nei til homoterapi. Jeg har igjen sendt mail til regjeringen, og det er stand by. Det skjer ingenting, men det ligger på vent til høring fortsatt.

(stortinget.no 2019)

Jeg har fulgt med nøye på dette siden jeg oppdaget at dette var en form for terapi for noen år siden. Jeg trodde faktisk det ikke eksisterte så mye av det, men dessverre så tok jeg feil. Dette lever i beste velgående i Norge, med lovens velsignelse. Og det må det bli slutt på. 10 desember skulle dette opp i Stortinget men det er nok en gang satt på vent.

Homoterapi betyr helt enkelt at vi ikke er bra nok som vi er . Vi er ikke verdt det samme. Vi må fikses på før vi er likeverdige. Jeg sto fram som voksen og jeg er veldig glad for at jeg ikke støtte på noen sjelesørgere som skulle fortelle meg hvor feil dette var og at jeg skulle leve i Sølibat resten av livet. For usikker og redd som jeg var så vet jeg ikke om jeg da noen gang hadde våget å være meg selv.

Konverteringsterapi , homoterapi eller sjelesorg. Det virker som de alle mener det samme. At alle homofile skal hjelpes til å bli heterofile. Ved hjelp av bønn, eksorsisme og psykisk terror over tid hvor «offeret» kan bli straffet for å se på mennesker av samme kjønn. Og dette utøves helt ned til 10 års alder.

Jens Fredrik Brenne sier at «Gud ikke liker homofile» men jeg tror han drar med seg mange i det sitatet som ikke er enig med han. Kirken går i Pride og kirken vier likekjønnede. Jeg tror mange kristne blir fornærmet av å bli dratt med i hans standpunkt. Heldigvis.

(Hentet fra Brennes artikkel i verdidebatt.no)

Homofile som ønsker støtte til å leve som single?? Homofile ønsker å få være seg selv, som alle andre mennesker- og er det noe dere bør støtte, så er det det. Er det noe vi alle bør støtte, så er det verdien et menneske har- uansett legning. Og retten til å elske.

Norge kan ikke si ja til at dette skal være lovlig. Det er forbudt i så mange land så her må Norge ta til vettet også.  Norge er balleløse når det kommer til å ta standpunkt. Det må være lov å si at det ikke er lov å banke noen med bibelen for at de skal hjelpes til å bli heterofile.

HOMOFILI ER IKKE ET VALG!

Konverteringsterapi ( Homoterapi)  skremmer mennesker til å være inni skapet. Det skremmer unge mennesker ,og traumene de får påført med en sånn type «sjelesorg» kan ødelegge de for resten av livet. Jens Fredrik Brenne mener det er et valg , og det kan jeg ikke forstå at noen tror.

Hvis det er valg, hvorfor velger man så mye usikkerhet og lidelse for seg selv? Hvorfor skal man da velge alle de vanskelige følelsene ? Tror du , Brenne, at ikke alle vil føle seg godtatt og elsket ? Tror du ikke at det er og, som du sier, være normal de fleste da ville valgt ?

Fra Tilhelhet

Det anbefales å starte homoterapi i 17 års alderen. I den mest sårbare alderen velger dere å fortelle den ungdommen at han/hun ikke er bra nok. Det er en synd og det må fikses på. 17 åringen må fikses på og kan ikke verken føle eller tenke det de gjør.

Og man lurer på hvorfor Pride er viktig ??

Jeg håper alle de ungdommene der ute som er usikre på seg selv og hvem de er , ser oss som det går bra med. Som ser kjendisene som baner vei og stolte står fram og er åpne for hele verden. Som ser Morten Hegseth som fronter kampen mot homoterapi og ungdommen som jeg så inderlig håper tar kontakt med oss istedenfor å søke homoterapi.

Det er nemlig helt i orden å være deg selv. Du skal ikke gjemme deg og du skal ikke skamme deg . Du har verdi og du betyr mye.

Nå har SSB en ny forskningsrapport som viser at skeive har lavere livskvalitet, og mer psykiske plager enn heterofile. Vi får det svart på hvitt- gang på gang, at vi er så langt i fra der vi ønsker å være med inkludering i samfunnet vårt.

Det gjøres noe med ! Norge må si NEI til homoterapi, og det bør skje ganske snart. For det sitter unge mennesker der ute som blir banket med bibel for å bli heterofil. Som hver dag blir fortalt at de må endre seg, at de vil komme til helvete- og at den de er ikke er bra nok.

Det skjer mens alt annet er stengt, og støtten de kanskje vanligvis hadde hatt- er borte. Miljøet de kanskje har funnet en trøst og aksept i, er borte. Og vi som et land, sier at det de gjør, terapien de må ha for å være bra nok- vi sier at det er greit !

Og det er en STOR skam, og en stor feil av Norge å legge bakerst på prioriteringer…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg