Noen ganger

Så er det her alt som trengs . Sol og sjø og bølgeskvulp og meg selv.

Er det noe sted jeg finner skikkelig ro, så er det ved sjøen. Både lukt og lyder gjør noe med meg, og noen ganger så må jeg bare hit. Da er det bare å snu om på noen planer, hvis ikke dem er viktige, og dra hit å trekke pusten.

For her gjør jeg det. Her trekker jeg pusten. Sånn skikkelig.

Jeg vet ikke helt hva det er med sjøen, men den har en utrolig beroligende effekt på meg, og når det blåser litt så er det helt perfekt. Trenger ikke musikk på øra ved vannet. Det er musikk i seg selv, og skikkelig balsam for sjelen.

Og i dag så var det her akkurat det jeg trengte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg