Ny uke, nye muligheter

Tenk at vi hver eneste mandag starter en ny uke. Det blir litt nye muligheter , og litt blanke ark. En ny uke skal fylles opp av hverdagslige gjøremål, og livets aktiviteter.

Her starter mandagen med et møte med Nav, og derfra kan det bare gå oppover tenker jeg.

Når dette er starten på mandags morgen, så skal det ikke så mye til å toppe det;) Men med varm te i koppen, og forberedelser unnagjort så er det bare å vente på at minuttene tikker og møtet kan starte.

Fordelen med teams møter er at under bordet er det fortsatt pysj og tøfler , men over bordet så ser jeg i det minste påkledd ut. Så er det en hel ny uke, med nye dager foran meg. Nye opplevelser og nye fine stunder med de aller beste jeg vet- som gjør livet så utrolig bra. Hver eneste dag.

Jeg har troa på at det med Nav løser seg tilslutt, og at jeg snart kan blomstre i en jobb som kroppen min takler:)

Ha en fin mandag alle, og takk for alle fine meldinger som har kommet i løpet av helga. Jeg rekker ikke svare alle, men jeg leser alle- og er så takknemlig for at dere sender så gode ord og egne historier.

Stor klem<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg