Og stubben fant sin kjære ;)

Gikk på en smell igjen 😉

Nok en gang så innfører jeg kjøpestopp på blomster så får vi se hvor lenge det varer denne gangen.Men det er jo en så stor glede og jeg koser meg vilt hjemme med at det blomstrer i alle kriker og kroker. Og sjekk den her. Den var jo bare ment til stubben min.

Og jeg er sikker på at stubben er like glad som jeg er.

Jeg gikk tom for potter, og da var trillebåra det nærmeste som kunne romme noen jeg måtte plante om.

Det aller beste med den tiden her er alle fargene jeg kan pynte opp ute med. Jeg elsker blomster i alle farger og det er så og si ingen som ikke passer sammen. Mangfold blant mennesker og blomster.

Gjør mer av det som gjør deg glad tenker jeg, og det her- det gjør meg glad 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg