På favorittplassen i kveld

Nok en fin dag med familien min<3. Jeg er ganske så heldig . Vafler på terrassen og sol. Til og med mamma på besøk <3 Ferdig med de verste bivirkningene etter cellegift kur nummer en, og på stigende form nå.

Nå er gutta dratt til pappan sin, og jeg er vel etablert på kjøkkenet med pc, tente lys og musikk. Og ikke minst briller;)

Kjøkkenet er husets hjerte, og det er mange ganger jeg ikke kommer lenger inn før det er på tide å legge meg. Jeg trives godt her, og kjøkkenet er utgangspunkt for fine stunder alene, og for fine samtaler med andre.

Nye discover weekly på spotify, et glass vin og litt sjokolade så har frøken Hansen det som plomma i egget.

 

Fortsatt god påske alle sammen. Håper dere har fine dager:)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg