På lading

Da ble det sjøen en tur i dag, og jeg tror ikke det er noe annet sted jeg finner mer ro og oppladning. Og for et vær vi har hatt her i dag. 17 Oktober, friskt og godt og med så sterk sol.

Kan det bli finere enn det her?

Litt sånn alenetid er veldig deilig innimellom. Å bare nullstille seg selv litt, og lade opp til en ny uke.

Jeg bruker kvelden til å svare på litt mailer, det er blitt litt sånn fast søndagskveld syssel- og jeg har noen historier på lur som jeg gleder meg til å dele med dere etter hvert. 

Mange ulike mennesker, mange historier som er så forskjellig men også så like. Det går stort sett ut på å være seg selv. På å være fornøyd med seg selv, og å akseptere seg selv. 

Det er jo noe de fleste av oss kan relatere til, uavhengig av legning.

Jeg gleder meg til å dele litt historier med dere, og jeg er så glad for dere som sender meg så personlige og fine meldinger <3.

Nyt søndagskvelden, og snart er det mandag:) Som minstemann min brukte å si ; endelig mandag…:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg