Påskesyssel ble å hekle vesker:)

Noe helt annet jeg bruker og skrive om, men dette er en påskesyssel her hos meg- og jeg ble superfornøyd:) Jeg elsker å sitte å pusle med noe på kvelden, men skuldrene er ikke helt på lag- så det går litt senere enn vanlig.

Nå er jeg jo ekstremt glad i farger, og regnbuens farger betyr jo litt ekstra- så da ble det en veske til meg selv. Og den ble ferdig til slutt.

Den her er heklet med 140 masker, og i ull garn på heklenål 5. Hekla rundt og lagde tilslutt håndtak som passet til meg.

Og nå vet jeg hva jeg skal bruke opp alt restegarnet til også;)

 

følg meg gjerne på instagram: hegeslillerom

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg