Puster med magen

Da ble det ikke utprøving enda siden Fredrikstad stengte litt ned. Da var det bare å ta på seg turklær å komme seg ut.

For like mye som bloggen min har vært god å ha, så har han her gjort underverker. Charlie har tvinga meg ut- uansett vondt og uansett vær. Det er noe med frisk luft, og det å få lufta både hode og kropp.

Og det er så fint ute nå. Kaldt og frisk og hvitt og pent. Å gå den første turen i skogen når ingen har gått før meg, er utrolig fint. Bare spor fra elg og rådyr og rev. Alt ligger helt uberørt.

Det er litt som å starte dagen med blanke ark.

Hver årstid har sin sjarm, og ekte ordentlig vinter har en del sjarm med seg, selv om det er utfordrende med et 130 år gammelt hus i kulda 😉 Vi kan skrape innsiden av vinduene på morran, og vi sover i ulltøy- men jeg elsker det.

Håper dere alle klarer å få litt fine dager selv om verden er litt kaotisk nå. Jeg puster med magen, og husker at våren er på vei.

Ønsker dere alle en fin februar uke <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg