Puster ut etter å ha gått gjennom innboksen… og tar helg!

Jaja, å se gjennom mail boksen på en fredag kan være en utfordring. -Den  inneholder så mye. Heldigvis går mye direkte til spam og søppel, men jeg ser jo igjennom for å se om noe har havna feil.

Det som undrer meg litt da, og som er litt morsomt på en måte- er at de som har mye på hjertet, mye hat på hjertet egentlig, de opererer aldri med navn, og alltid med ulike mail adresser. Da går den rett i spam hos meg, og all gugga de vil få ut- kommer rett i en søpleboks. Så trikset hvis du har så mye å spy ut at du bare bobler over- skriv navn under så kommer det fram;)

På andre siden så er det utrolig feigt å komme med så mye trusler og hat, uten å våge å stå for det.

Det som også undrer meg er jo at noen av disse finner frem gamle innlegg jeg har og prøver å svare på. Om du er så imot det jeg står for,og hvem jeg er-  hvorfor i all verden gidde å lese bloggen min ?? Kanskje på tide å finne seg en annen hobby ??

Noen har tydeligvis alt for mye fritid.. og altfor mye sinne..

Vel jeg tar helga, og nyter sol og vin. Håper dere alle får en fin helg, med gode folk.

Ta vare på hverandre, og ha fokus på det bra i livet 🙂

 

5 kommentarer
    1. Nyt helgen og resten av sommeren!
      La søplespyerne seile sin egen sjø. Huffameg, at de gidder!
      Ta vare på deg og dine. Og takk for at du orker!
      God helg. 🙂 Trøsteklem herfra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg