Ring en venn

For en kveld, for noen håndballjenter og for en glede å kose seg med god håndball i disse tider 🙂

Jaaaaaaaa!

Det er ikke jul uten håndballjentene.

Litt glede i en tid som er både annerledes og uvant er godt for oss tror jeg .

Nå er det 17 desember, og nok en jul utenom det vanlige for mange. I dag fikk jeg en telefon fra ei som det er kjempelenge jeg har snakka med. Mye fordi hver gang vi skulle treffes så har det vært restriksjoner på nærkontakter- men i dag ringte det. Ei god gammel venninne som bare ville si; Hei- jeg er her vet du. Selv om vi ikke sees.

Og det gjorde så godt, og er noe jeg skal ta med meg videre. Jeg skal også ringe noen jeg ikke treffer nå. Bare for å si ; Hei- jeg er her. Og for å si at jeg gleder meg til vi skal treffes igjen.

Det er kanskje noe vi alle kan ta med oss nå. Det er ikke alltid så mye som skal til for å glede andre, og det å bli sett er kanskje enda viktigere for oss nå enn ellers og. Når vi blir sittende hver for oss, og mange mer ensomme enn til vanlig.

Så når du kjører fra julehandel til julehandel, eller sitter hjemme og strikker- plukk opp telefon, ring en det er lenge siden du har snakka med.

Det kan være alt den personen trenger i dag for å smile litt ekstra;)

1 kommentar
    1. Jaaa, jeg er enig. Det var så gøy å se på. Nervepirrende i 45 minutter, men så løsnet det, så hjertet holdt, puh… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg