Så ble det en god fredag

Det lønner seg å stå på, og nå ser det ut til at enkelte ting kan løse seg litt, fordi jeg ba om hjelp fra en høyere instans som kan regler og forskrifter som jeg ikke aner noen ting om. Og det å gi “ansvaret” litt over til noen andre, gjør at skuldrene senkes flere hakk. Så nå tar frøken Hansen helga.

Det har vært en tøff uke, med mye grubling og mye telefoner, og mange forsøk på å forstå noe av et så vanskelig system. Samtidig har det vært en fin uke nettopp fordi livet mitt er ganske bra på grunn av dem jeg har rundt meg.

Svigerdatter og jeg har prøvd ut nye veier i skogen i dag, og det er så fint ute med minusgrader og snø og sol. Må det vare lenge og gi oss masse turer i snø. Ingenting som å senke skuldrene i skogen med bra folk.

Det ble en veldig god start på helga.

Skal ikke kimse av skog og sol 🙂 Utrolig deilig å komme seg ut i marka, selv om labradortenåringen er litt vel i overkant hormonell om dagen. Uansett så er han supersliten nå og klar for sofakos resten av kvelden.

Jeg har så mange fine folk i livet mitt og det er jeg så utrolig takknemlig for <3 Så mange bra og gode mennesker rundt meg. Og det er det her som er livet. Mine små og store hjerter som jeg er så glad i, og som gjør dagene så bra uavhengig av Nav og sykdom. Og det skal jeg holde fast i.

For det er nå sånn at det beste i livet, det er gratis, og dem tingene… De gode tingene, de bra menneskene- det er jeg utrolig rik på <3

Håper dere alle får en fin helg med mennesker dere er glad i.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg