Så kom mørket ..

Reklame |

I dag er det så mørkt ute, og det kom ingen snø. Jeg elsker jo snø, så sånn sett så bor jeg vel i det dårligste vinterfylket. Men de få gangene de hvite store fillene laver ned, så er det jo så fint.  Det ble ikke i dag..

Det er grått og regn og mørkt.

Men været er som det er. Litt farger frisker opp humøret uansett, og når det er mørkt ute så lager vi litt farger inne. En liten smoothie piff til frokost funker på mitt humør i allefall.

Ha en fin dag der dere er, uansett vær . Det er jo egentlig bare å kle på seg riktig, så er det ikke så galt likevel 🙂

Jeg elsker farger, og spesielt gult så sender med noen linker til fine høstklær her. Været kan vi ikke gjøre noe med, men vi kan trives med så mye annet. Jeg elsker den gule genseren til høyre her, og den brukes flittig og ofte. Klikk på bildet for å se mer. Flotte gensere til fine priser, og i så fine farger.

Rut & Circle//ONLY//ONLY

Lag en fin tirsdag. Og gi et smil til noen i dag. Kan være de trenger det 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg