“Skad ho for livet”

I dag vil jeg slå et slag for Miljøpartiet de grønne, og den tøffeste dama jeg vet om. Lan Marie Ngyen Berg. Jeg stemmer ikke MDG, men pokker for et kvinnfolk. Så mye hat og hets den dama har fått gjennom tidene, likevel så fronter hun det hun tror på- og hun skyter ikke tilbake som mange i befolkningen.

Jeg vet ikke om dere har fått med dere de siste dagers netthets mot Berg. Under et innlegg hun delte om Gaza, så er det de verste kommentarer. Og det går ikke på politikk! Det er jo det verste her. det går på utseendet, smil, hvor hun har aner fra- og det er så til grader personangrep, mobbing og hat på det laveste nivå.

Dra hjem å lek i det landet du kommer fra- vi vil ikke ha deg her i Norge.

-Forbanna møkkakjerring-lås henne inne og kast nøkler.

Skad ho for livet .

Styggeste kvinnemennesket på to ben.

HVA FAEN?? Hva er det som går av voksne mennesker ? Hvem er det som tror dem har rett til å si sånn til andre mennesker? Jeg fatter det ikke, og jeg klarer ikke å skjønne det. Her er det en dame, som står opp for det ho tror på. Diskuterer sak, og prøver å få verden til å bli bedre. En verden, og et land som er så utrolig fullt av fordommer og rasisme og diskriminering.

En av hetserne, går ut i VG og beklager. Han beklager at han har oppfordret til grov vold mot politikeren. Fint det asså, at han beklager- men hva er det som får noen til å skrive at han ønsker noen skadet i utgangspunktet? Og hvorfor får ikke den hetsen i kommentarfelt følger ?

Hvorfor har fortsatt aviser åpne kommentarfelt, når det daglig er trusler og hat mot enkeltpersoner som sier meningen sin ? Og det er også mange av de samme som hyler om hvor viktig ytringsfriheten er her i landet. Men skremme andre til taushet, det vil dem gjerne gjøre.

Jeg blir flau, og jeg blir sint og jeg syns det er så utrolig lite respekt for andre mennesker.

Uansett hva du mener om en annens person meninger, så hold deg til sak ! Det der er absolutt ikke greit og jeg håper det får etterfølger for mange av de som har skrevet.

Igjen, så tror jeg få hadde klart å stå i den stormen som Berg har gjort i årevis. Og hun står like rakrygget. All ære til den dama, og en stor kaktus til alle dere som sprer så mye hat. Gå litt i dere sjøl. Tenk hvilke holdninger dere viderefører til ungene deres. Og skam dere.

VÆR SNILL!

6 kommentarer
    1. Veldig enig med deg. Trist at folk kan ha sånne tanker om andre til og med. Ikke bare at de sier dem, men at man kan ha så mye hat inni seg overfor andre som ikke er lik dem. 🙁

    2. Det er forjævlig at folk bare kan lire ut av seg gørr, la mennesker være mennesker tenker jeg. Ingen er like, men det er vel helt greit. Skjønner ikke at folk har det i seg å si/skrive sånne ting.

    3. Det er rart å se voksne folk skrike “hets” og “troll” etter folk hvis de ikke hyller prinsesse Lan. Enhver kritikker blir stemplet som et sykt troll. Det er jo ikke slik at jeg våknet en morgen og bråbestemte meg for at jeg ville avsky Lan. Hun har jobbet hardt for å få meg til å avsky henne. Hun har løyet til oss, hun har utnyttet oss, hun har brukt jævlig mye av våre penger til å ødelegge Oslo og kjempe en kamp mot innbilte klimaproblemer. Problemer som kun eksisterer inni det tomme hippie-hodet hennes. Det er umulig for meg å like Lan, jeg klarer det ikke. Hun har gjort altfor mange feil. Så hvis jeg er et troll når jeg kritiserer et av de absolutt verste menneskene vi må slite med i Norge, så er jeg et troll og fornøyd med det. Heller troll enn idiot. Jeg kysser ikke ræva til en selvutnevnt prinsesse bare fordi hun og vennene hennes mener jeg bør gjøre det. Lan får kun det hun fortjener, kritikk og mye kjeft. Og nå må hun nok snart pakke dritten sin og reise hjem til Kina. Endelig. God tur og kom aldri tilbake ditt jævla mareritt av en venstreekstremist. Hun ødela hele Oslo, så nå gjør vi det eneste riktige og ødelegger Lan. Man kødder ikke med nordmenn ustraffet. Hun får det hun fortjener, hun får det hun ber om.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg