Skal ikke kimse av en kul høne

Reklame | Indiska

Vår og påske på vei.

Jeg har aldri pyntet noe særlig til påske, unntatt det ungene har laga, men så blir jeg eldre jeg og 😉 Og jeg elsker jo farger, så de siste årene så har det blitt mer og mer pynt i skogen her  😉 Det gir vårstemning og er farger jeg blir glad av.

Det er jo stas med påskeegg jakt og det er stas med farger og ikke minst mye gult og vårlig stemning. Nå satt jeg å kikka litt etter noe ny påskepynt og den høna her var bare superfin. Klikk deg inn for å se mer eller om du vil bestille.

Skal ikke kimse av en kul høne

Indiska

Den er herved bestilt og jeg gleder meg til å gjøre vinduene litt fine med farger.

Vi skal jo også bare være hjemme i år, så da er det jo hyggelig å gjøre litt ekstra ut av det. Vi bruker å ha påskeegg jakt ( hvor til og med de store barna er med), og litt grilling og kos ute.

I den hverdagen vi har hatt lenge nå, så tror jeg det er viktigere enn noen gang å holde fast i litt vante ting. Gjøre det samme som tidligere, bruke tradisjonene. Det har vært et år med så mye nytt, og enda viktigere tror jeg det er med noe som er som det pleier.

Og hva er vel bedre enn å glede seg over litt farger:)

I fjor så lærte vi oss å hekle påskehøner, og det ble en haug med kule høner i alle farger 🙂

Så med litt mer påskeinspirasjon fra min favorittbutikk, Indiska- så gleder jeg meg til late dager, sol, familie og nye, kule høner 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg