Skal ikke være så enkelt å komme seg noe sted :P

Igjen så virker det som om det er smitte overalt, og for oss som har unger på flere ulike skoler- så virker det som det florerer nå. Skal det aldri ta slutt? I dag sitter jeg å venter på testsvar fra en som var her i helga. Jeg har pakket baggen og er klar til å dra på camping med gamle kollegaer og venner, men så enkelt skal det ikke være.

Hver eneste gang jeg har skullet noe det siste året, så er det en eller annen rundt meg som skal testes:P Sååå lei ! Så utrolig lei.

Men det her må vi vel bare regne med at kommer til å følge oss i lange tider til 😛

På den positive siden så er det sol, og alt ligger til rette for en liten herlig campingtur. Jeg må bare få klarsignal først.

I mens så får jeg tusle rundt i hagen, lukte på blomster og vente på telefon…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg