Skulle man gjort uten

Gode venner <3

Det er ikke mange man skal være sammen med, helst ingen ettersom jeg skjønner, og det er rart. Det er rart å ikke kunne treffes fordi regjeringen bestemmer det. Det er en merkelig situasjon og hvem av oss kunne sett for oss det her i fjor på denne tiden?

Mye er det samme, men mye er annerledes og. 2020 ble et år som jeg ikke klarte å se for meg.

I fjor var jeg på julekonsert og ute å handla uten en tanke for at det skulle bli noe jeg kom til å savne. Uten en tanke for at det skulle bli sånn her i 2020. Både med Korona, skulder, jobb og mer. Årene blir ikke alltid som man planlegger, og sånn er vel livet? Og mye er bra også.

Det skjer, og noen ganger er det vel bare å følge strømmen og gjøre det beste ut av det man har. Gripe gleder, og ta vare på det som gjør deg glad. Ta vare på de menneskene som gjør deg glad.

Å være glad, og å være tilfreds- det tror jeg er viktig. Å hele tiden gå med et stress eller lengsel etter noe mer, det tror jeg er enormt slitsomt for kroppen. Og uansett hvordan livssituasjonen er så tror jeg det er viktig å “dra ned rullegardina” litt , og bare være. Bare være glad, om ikke annet så for et øyeblikk.

Det er godt å smile oppi alt rart. Det er godt å smile selv om verden ikke går helt som jeg ønsker nå. Og i dag så gjør det her meg glad 🙂 En god venninne strikka den fineste genseren til meg <3

Da ble jeg glad, og genseren føles som en god og lang klem 🙂

Farger gjør meg glad, og gode venner gjør meg glad. Familie og de aller nærmeste mine, de er fortsatt her.

Heldigvis <3

Så i dag skal jeg prøve å lage meg en fin dag, med rullagardina litt nede.

Lag deg en bra dag du også 🙂 Det fortjener du 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg