Sol og en ny dag på BraNok

Sol er undervurdert. Så utrolig godt å våkne til sol, spesielt etter noen dager med regn. Nå kan jeg nesten høre gresset gror og hvitveisen er overalt i hagen. Jeg kjenner jeg blir fortere klar for en ny dag.

Denne uka er det filmkveld på BraNok, og ukas sosiale happening er blitt et viktig treffsted for flere. Vi får også meldinger fra fler som vil, men som syns det er litt skummelt enda. Og det skjønner jeg.

Det er skummelt med nye ting, det er skummelt å tråkke over dørterskelen til noe man ikke helt vet hva er enda. Og også treffe nye folk. De fleste kommer til oss alene, fordi de savner et skeivt miljø. For å være seg selv, og med noen å dele erfaringer med- og å være trygge sammen med. Noen er åpne skeive, andre er åpne kun hos oss.

Sammen skaper vi trygghet, og et inkluderende miljø hvor vi sammen finner veien videre. Er du en av de som sitter på vent og er usikker på om du skal eller ikke, send meg en melding:)

Det kan gå bedre enn du frykter.

Følg oss på facebook for alle arrangement. BraNok Møteplass 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg